Tájékoztatjuk, hogy a megfelelő működés érdekében a honlap sütiket használ. A sütik útján végzett adatkezelésről bővebben itt tájékozódhat: Adatkezelési Szabályzat
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.
6 hozzászólás
Baloo
2010. február 21. 16:52
A képeket elnézve nehéz lehet eldönteni, hogy miként is kapcsolódik ez az óra az informatika tárgyköréhez, ezért gondoltam írok pár gondolatot.
Informatikából korábban megnéztük, hogy hogyan működnek a különféle számítógépes hálózatok, hogyan kötik össze a számítógépeket, és azok használata milyen előnyökkel és hátrányokkal jár. Úgy gonodotam, hogy egy kicsit szokatlan formáját választom ennek bemutatására, átismétlésére, amikor is a diákoknak spagettiből és pillecukorból kellett elkészíteni ezeket a hálózati topológiákat.
Hatalmas nagy köszönet Drága Csoncsinak, mert nélküle nem készülhettek volna ilyen zseniális fotók, másrészt köszenet a HaRibós csoportomnak, mert nagyon kedvesen, nyitottan álltak az órához, a témához. Ezen felül pedig nagy-nagy köszönet azoknak a tanároknak, akik eljöttek megnézni, hogy számítógép nélkül is lehet hatékonyan informatikát tanulni.
Tőkés Péter
2010. február 21. 17:03
Igy a kepeket nezve sajnalom, hogy nem tudtam menni, pedig kartam, de mas dolgom volt
Talan majd legkozelebb 🙂
Heckmann Ági
2010. február 21. 17:13
Jó kis óra volt! Én például sokat tanultam a hálózatok fajtáiról. 🙂
Rob Dawson
2010. február 22. 08:41
Very well done Baloo!
BRAVO!
PJohn
2010. február 22. 21:17
Ez tetszik. 😀
Lápi
2010. május 8. 16:07
Van egy másik módja is az informatika tanulásnak számítógép nélkül, a normalizálás. De valahogy ez izgalmasabbnak néz ki 🙂 (egyébként annál bármi izgalmasabb…)