Poli


Mai feladat 2012.11.28.

1. termékismertető pótlása

 

2. A diákok  elkezdik a videók történeteit felvázolni. Párokban kommentálják egymás terveit. A történetek vázai jelenetek és videós átkötések vázlatait tartalmazzák, meghatározzák a felvétel helyszíneit, a hanganyagot és a szereplők párbeszédeinek tartalmát, a szereplők arckifejezését és mozgását. Amikor a vázlatok megvannak, akkor a diákok, a médiatanár és én kialakítjuk a videós történetek értékelésének szempontjait.

 

 3. A csapatok összegzik az eddigi munkájukat, megbeszélik a kihívást és megtervezik a következő feladat lépéseit: 3. reflexió(hang)

Oldalunk használatához cookie-k szükségesek. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a cookie-k használatát, vagy zárja be az oldalt. További információk

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal cookie-kat használ. A cookie-kat letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a cookie-k használatát.

Bezár