Poli




Hogyan befolyásolják a környezeti tényezők a folyók felszínalakító munkáját?

A projekt során a tanulók a folyók felszínalakító munkáját vizsgálják,  3-4 fős heterogén csoportokban.

A kutatókérdés: Hogyan lehet a folyók felszínformáló tevékenységét kísérlettel igazolni?

A projekt célja a környezeti adottságok szerepének megértése a folyók felszínalakító munkájában.

Egy kísérletet tervezése, kivitelezése, amellyel szemléltetni tudják, hogy a környezeti tényezők hogyan befolyásolják a folyók felszínalakító munkáját.

A  munka során a diákok hipotézist állítanak fel, s ennek igazolására kísérletet végeznek, és az eredményekből következtetéseket vonnak le.

Javasolt tanulási sorrend

  1. A feladat értelmezése, hipotézis felállítása
  2. A diákok megtervezik a kísérleteket
  3. Tanári megbeszélés az egyes csoportokkal, nehézségek feltárása, segítő kérdésekkel a megoldáskeresés
  4. A diákok végrehajtják a kísérletet
  5. A tapasztalatokat rögzítik
  6. A következtetéseket megfogalmazzák

 

Oldalunk használatához cookie-k szükségesek. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a cookie-k használatát, vagy zárja be az oldalt. További információk

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal cookie-kat használ. A cookie-kat letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a cookie-k használatát.

Bezár