Poli




Beiratkozás a 2021/22-es tanévre

Kedves Szülők és Tanulók!

A járványveszély csillapodni látszik Magyarországon, ezért azt reméljük, hogy mind a beiratkozást, mind a tanévkezdést le tudjuk bonyolítani a megszokott módon. Ha a helyzet mégis kedvezőtlenebbre fordulna, akkor igyekszünk a lehető leggyorsabban reagálni a változásokra és tájékoztatjuk Önöket az esetlegesen szükségessé váló módosulásokról.

A beiratkozást a szokásos módon, személyes megjelenés mellett tervezzük, de – egyedi igény esetén – az elektronikus beiratkozás lehetőségét is biztosítjuk.

A beiratkozás hagyományosan az alábbi 3 egyszerű lépésben történik

1. lépés – Időpontfoglalás a beiratkozásra

A beiratkozást június 23-24. között, szerdán és csütörtökön 9 és 15.30 között tartjuk. Helyszíne a Poliház, mely a Vendel utcával párhuzamos, Duna felé eső első utcában van, az iskolaépülettel szemben, címe: IX. Balázs Béla utca 18.
Személyes időpontot június 7-től tudnak foglalni a http://poli.hu/beiratkozas felületen, ahova a net.poli.hu felülethez korábban küldött felhasználónévvel és az eredeti vagy Önök által már megváltoztatott jelszóval tudnak bejelentkezni.
Pótbeiratkozás július 6-án kedden délelőtt lesz az iskola Titkárságán. Amennyiben a június 23-24-ére meghirdetett beiratkozás nem alkalmas Önöknek, kérjük, hogy vegyék fel a kapcsolatot Csőke Nikolett iskolatitkárral (titkar@poli.hu vagy 215-4900) személyes időpont egyeztetése érdekében.

2. lépés – A tanulói jogiszony létesítéséhez szükséges dokumentumok elkészítése – június 14-20. között

A tanulói jogviszony létesítéséhez kapcsolódóan a szülők az iskolával szerződést kötnek, mely szerződés a tanulói jogviszony megszűnéséig hatályban marad. A szerződésnek minden tanévhez születik egy adott tanévi melléklete. A  beiratkozáshoz szükséges, megszemélyesített dokumentumokat az  IFH adminisztrációs felületen tudják elkészíteni. A belépéshez „Hozzáférés típusa”-ként az „Iskola-fenntartási hozzájárulás azonosító”-t kell kiválasztani, majd a korábban küldött felhasználónevet, illetve az eredeti vagy az Önök által megváltoztatott jelszót kell begépelni.

Kérjük, hogy a beiratkozás megfelelő előkészítése érdekében június 14-e és 20-A között mindenképp legyenek szívesek a felületen a teendőket elvégezni. Mindennemű kérdés vagy probléma esetén keressék Nagy Alice Zitát az ifh[kukac]poli.hu e-mail címen vagy a 30/915-9714-es telefonszámon.

3. lépés: Beiratkozás személyes megjelenéssel – a választott / egyeztetett időpontban

Kérjük, hogy a beiratkozásra legyenek szívesek magukkal hozni:

  • a szülők személyi igazolványát / jogosítványát / útlevelét és lakcímkártyáját, a beiratkozáson megjelenő szülőét eredetiben, a távol maradó szülőét fénymásolatban (kizárólag bemutatásra, az adatok egyeztetése érdekében);
  • a tanuló születési anyakönyvi kivonatát, lakcímkártyáját, személyi igazolványát vagy útlevelét és TAJ-kártyáját eredetiben;
  • a tanuló utolsó lezárt évfolyamáról szóló bizonyítványát, illetve ha ez még fizikai valójában nem áll a rendelkezésre, akkor az utolsó évfolyam sikeres lezárását igazoló oldalról készített fénymásolatot;
  • az IFH adminiszrációs felületen generált dokumentumokat 2 példányban, minden érintett által aláírva:
    • a szerződést és a szerződés 2021/22-es tanévi mellékletét, valamint szükség szerint a kapcsolódó egyéb dokumentumokat (ha van Felelősségvállalási és Lemondó nyilatkozatot);
    • kedvezményes étkezésre való jogosultság esetén az „Igénylés a 2020/21-es tanévben igénybe vehető normatív támogatásokhoz” adatlapot kézzel kitöltve, a jogosultságot alátámasztó igazolással együtt – Kérjük, olvassák el a 2021/22-es tanévben igénybe vehető normatív támogatásokról szóló tájékoztatót
    • amennyiben az iskola-fenntartási hozzájárulást a szülők helyett más vállalja fizetni, a Szándéknyilatkozatot kézzel kitöltve (ebből elegendő 1 példány)
  • az Iskolaegészségügyi kérdőívet kitöltve, mellékelve a Tanuló oltási könyvének kötelező védőoltásokat tartalmazó oldalainak fénymásolatát, mindezt ZÁRT BORÍTÉKBAN, a borítékon a Tanuló neve és osztálya feltüntetésével
  • a diákigazolvány igényléshez az okmányirodában kapott nyomtatványt[1] azzal, hogy a nyomtatvány megléte nem feltétele a beiratkozásnak, az a beiratkozást követően, későbbi időpontban is leadható az iskola recepcióján vagy elektronikusan megküldhető a titkar[kukac]poli.hu e-mail címre.

A beiratkozás feltétele az iskola-fenntartási hozzájárulás kezdőrészletének, 124.000 Ft-nak a befizetése. Javasoljuk ezt átutalással vagy OTP bankfiókban történő készpénz-befizetéssel rendezni legkésőbb június 20-áig az iskolát fenntartó Budapesti Politechnikum Alapítvány OTP Bank Nyrt-nél vezetett 11709002-20603708 számú bankszámlájára, a közleményben a tanuló nevének a feltüntetésével. 

[1] A diákigazolvány igénylés menete: A tanulóval együtt el kell menni az okmányirodába, ahol felveszik az adatokat, és elkészítik a fényképet. A szolgáltatás ingyenes. Az okmányirodában kapott dokumentumot kell a beiratkozásra elhozni.

Oldalunk használatához cookie-k szükségesek. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a cookie-k használatát, vagy zárja be az oldalt. További információk

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal cookie-kat használ. A cookie-kat letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a cookie-k használatát.

Bezár