Határtalanul értékelő óra a Kavics osztályban
Május 10.
Arra kértem a diákokat, hogy egy digitális poszter vagy PowerPoint prezentáció segítségével készítsenek egy képes összefoglalót, amely hűen tükrözi a kirándulás során szerzett élményeiket, valamint azokat a fontos helyszíneket, amelyeket meglátogattunk. Első lépésként arra kértem őket, hogy töltsék fel saját fotóikat egy közös, mindenki számára hozzáférhető online felületre – én is feltöltöttem a saját képeimet és néhány videót is hozzáadtam a válogatáshoz.
A feltöltött anyagok áttekintése után mindenki kiválasztotta a számára legkedvesebb fotókat, és kisebb csoportokban elkezdtek dolgozni saját digitális montázsaikon. A csoportmunka során mindenki megosztotta a saját elképzeléseit és ötleteit, így valódi együttműködés alakult ki. Miután minden csoport elkészült a montázsával, bemutatták egymásnak az elkészült munkákat. Ezeket közösen értékeltük, majd kiválasztottuk a legjobban sikerült alkotásokat, amelyeket a témanapon is bemutatunk a szélesebb közönség előtt.
Ez a folyamat nemcsak a kreatív gondolkodást ösztönözte, hanem erősítette a csapatmunkát és az élmények közös feldolgozását is, így mindenki hozzájárulhatott a közös emlékek megörökítéséhez és bemutatásához.