Beiratkozás a 2024/25-ös tanévre
Kedves Szülők és Tanulók!
A beiratkozás hagyományosan az alábbi 3 egyszerű lépésben történik
1. lépés – Időpontfoglalás a beiratkozásra
A beiratkozást 2024. június 26-án, szerdán 9:00-15:30, illetve 27-én, csütörtökön 9:00-15:30 között tartjuk a Politechnikum Vendel utcai épületének egyik földszinti tantermében.
Személyes időpontot június 9-én 9 órától tudnak foglalni a http://poli.hu/beiratkozas felületen, ahova a net.poli.hu felülethez korábban küldött felhasználónévvel és az eredeti vagy Önök által már megváltoztatott jelszóval tudnak bejelentkezni.
Pótbeiratkozás július 3-án, szerdán, 9-13 óra között lesz az iskola Titkárságán.
Amennyiben a június 26-27-éra meghirdetett időpont nem alkalmas Önöknek, kérjük, hogy vegyék fel a kapcsolatot Lajter Judit iskolatitkárral (titkar[kukac]poli.hu e- mailcímen vagy a 215-4900 telefonszámon) személyes időpont egyeztetése érdekében.
2. lépés – A tanulói jogiszony létesítéséhez szükséges dokumentumok elkészítése
A tanulói jogviszony létesítéséhez kapcsolódóan a szülők az iskolával szerződést kötnek, mely szerződés a tanulói jogviszony megszűnéséig hatályban marad. A szerződésnek minden tanévhez születik egy adott tanévi melléklete. A beiratkozáshoz szükséges, megszemélyesített dokumentumokat az IFH adminisztrációs felületen tudják elkészíteni. A belépéshez „Hozzáférés típusa”-ként az „Iskola-fenntartási hozzájárulás azonosító”-t kell kiválasztani, majd a korábban küldött felhasználónevet, illetve az eredeti vagy az Önök által megváltoztatott jelszót kell begépelni.
Kérjük, hogy a beiratkozás megfelelő előkészítése érdekében június 9-e és 21-e között mindenképp legyenek szívesek a felületen a teendőket elvégezni. Mindennemű kérdés vagy probléma esetén keressék Nagy Alice Zitát az ifh[kukac]poli.hu e-mail címen vagy a 30/915-9714-es telefonszámon.
3. lépés: Beiratkozás személyes megjelenéssel – a választott / egyeztetett időpontban
Kérjük, hogy a beiratkozásra legyenek szívesek magukkal hozni:
- a szülők személyi igazolványát / jogosítványát / útlevelét és lakcímkártyáját, a beiratkozáson megjelenő szülőét eredetiben, a távol maradó szülőét fénymásolatban (kizárólag bemutatásra, az adatok egyeztetése érdekében);
- a tanuló születési anyakönyvi kivonatát, lakcímkártyáját, személyi igazolványát és TAJ-kártyáját eredetiben;
- a tanuló utolsó lezárt évfolyamáról szóló eredeti bizonyítványát, illetve ha ez még fizikai valójában nem áll a rendelkezésre, akkor az utolsó évfolyam sikeres lezárását igazoló oldalról készített fénymásolatot;
- az IFH adminiszrációs felületen generált dokumentumokat 2 példányban, minden érintett által aláírva:
- a szerződést és a szerződés első tanévi mellékletét, valamint szükség szerint a kapcsolódó egyéb dokumentumokat (ha van Felelősségvállalási és Lemondó nyilatkozatot);
- kedvezményes étkezésre való jogosultság esetén az „Igénylés a 2024/25-ös tanévben igénybe vehető normatív támogatásokhoz” adatlapot kézzel kitöltve, a jogosultságot alátámasztó igazolással együtt – Kérjük, olvassák el a 2024/25-ös tanévben igénybe vehető normatív támogatásokról szóló tájékoztatót
- amennyiben az iskola-fenntartási hozzájárulást a szülők helyett más vállalja fizetni, a Szándéknyilatkozatot kézzel kitöltve (ebből elegendő 1 példány)
- az Iskolaegészségügyi kérdőívet kitöltve, mellékelve a Tanuló oltási könyvének kötelező védőoltásokat tartalmazó oldalainak fénymásolatát, mindezt ZÁRT BORÍTÉKBAN, a borítékon a Tanuló neve és osztálya feltüntetésével
- a diákigazolvány igényléshez az okmányirodában kapott nyomtatványt[1] azzal, hogy a nyomtatvány megléte nem feltétele a beiratkozásnak, az a beiratkozást követően, későbbi időpontban is leadható az iskola recepcióján vagy elektronikusan megküldhető a titkar[kukac]poli.hu e-mail címre.
A beiratkozás feltétele az iskola-fenntartási hozzájárulás kezdőrészletének, 212.000 Ft-nak a befizetése. Javasoljuk ezt átutalással vagy OTP bankfiókban történő készpénz-befizetéssel rendezni legkésőbb június 21-én napzártáig a Közgazdasági Politechnikum OTP Bank Nyrt-nél vezetett 11709002-20618111 számú bankszámlájára, a közleményben a tanuló nevének, osztályának és az “ifh” megjelölésnek a feltüntetésével.
A 2024. július 1-jét követően felvételt nyert diákok szüleit e-mailben tájékoztatjuk az e bejegyzésben feltüntetettektől eltérő, rájuk érvényes időpontról, időszakról, kezdőrészletről.
[1] A diákigazolvány igénylés menete: A tanulóval együtt el kell menni az okmányirodába, ahol felveszik az adatokat, és elkészítik a fényképet. A szolgáltatás ingyenes. Az okmányirodában kapott dokumentumot kell a beiratkozásra elhozni.