Poli




Tantestületi érzékenyítés

Az idei pályázatban megvalósuló tevékenységek között szerepelt a tantestület autizmus tudásának bővítése is. Az egész tantestületet érintő kérdéseket két alkalmas belső képzésen vitattuk meg, melyet mentorunk vezetett. A számonkérések, érettségihez nyújtott segítségadás módjainak megvitatása belső képzésen, műhelymunkán történt, szintén a mentor vezetésével, előzetes igényfelméréssel, melyben az iskola gyógypedagógusai segédkeztek. A művészetismeret munkacsoport tagjainak külön szakmai műhelymunkán a tantárgy tanításában fellelhető, autizmusban nehézséget okozó problémák megvitatása történt. A két mentorált gyógypedagógus ellátogatott a Radnóti Miklós Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumba, ahol Végh Katalin gyógypedagógus és több szaktanár óráján hospitáltak. A pályaorinentációt segítő fejlesztő munka tapasztalataival, a mindennapokban keletkező problémák orvoslásának módjaival ismerkedtek meg a kollegák. Sok jó gyakorlattal gazdagodtak a polis gyógypedagógusok. A tudásmegosztás a tantestületben tanítókon kívül a hozzánk látogató pécsi EGYMI gyógypedagógusaihoz, valamint a BME és ELTE által közösen szervezett „Diákból hallgató” címet viselő műhelymunkán résztvevő szakemberekhez is eljutott. A pályázati eredményekről kiscsoportos műhelymunkán és a Huhogáson számoltak be a mentorált gyógypedagógusok.

A pályázatban megvalósuló elemek mind gazdagították a gyógypedagógusok, diákok, szülők és a többségi pedagógusok autizmus tudását.

Tájékoztatjuk, hogy a megfelelő működés érdekében a honlap sütiket használ. A sütik útján végzett adatkezelésről bővebben itt tájékozódhat: Adatkezelési Szabályzat

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás