Poli


Hazai pályázatok

Aktuális

nemztehetspgrNemzeti Tehetség Program

Bábszínház az egész világ – 2017-18

irodalmi önképzőkör közös színdarabírással + a bábművészet megismerése, bábkészítés, bábelőadás + 3 napos tábor

 

Képes vagyok rá – 2017-18

a diákok kognitív képességeit és részképességeit fejlesztő foglalkozások + 3 napos tábor

  Az én Budapestem – 2017-18
helytörténeti szakkör SNI-s diákoknak és kortárs segítőknek a város kevésbé ismert pontjainak (III., VIII., IX., XXI. kerület) megismerésére és dokumentálására + fotókiállítás + 3 napos tábor
 

Komplex tehetségfejlesztés digitális eszközökkel – 2017-18

3D nyomtató, LEGO Mindstorms Robotika készlet és videó eszközök beszerzése

   

 Archívum 

szechenyi2 Környezet és Energia Operatív Program, ÚSZT

Épületenergetikai fejlesztés megújuló energiaforrás hasznosítással kombinálva – 2014-2015 
KEOP-5.5.0/B/12
 
   
umft_logoszechenyi2Társadalmi Megújulás Operatív Program, ÚMFT, ÚSZT

Egyedül nem megy – befogadó intézmények együttműködése – 2013-2014 
TÁMOP-3.4.2.A-11 
A konzorciumi projekt célja olyan pedagógiai környezet létrehozása az SNI gyermekek integrációja érdekében, amely javítja továbbtanulási és munkaerő-piaci esélyeiket

Projekthonlap »

A Politechnikum mint a közoktatás megújításának alternatívája, referenciája – 2012
TÁMOP-3.1.7-11 
Felkészítés a referencia-intézményi szerepre: továbbképzések, mentori tanácsadás

Projekthonlap »

  Audiovizuális emlékgyűjtés – Keresd a szemtanúkat! – 2010-2011
TÁMOP – 3.2.9/B 
Diákjaink 6 tanár vezetésével 75 videó interjút készítettek hazánk történelmének hétköznapi szemtanúival 
  Iskolai tehetséggondozás – Tegyünk együtt a tehetségért! – 2010-2011
TÁMOP- 3.4.3-08
Tanáraink tehetséggondozó továbbképzése, fejlesztő munkacsoport létrehozása, egyéni fejlesztési terv készítése, jó gyakorlatok megosztása pedagógiai műhely keretében, diák tutoriális rendszer kiépítése, iskolai versenyek és iskolák közti képesség-kibontakoztató programok, Tehetségnap
   
matehetsz_logoMATEHETSZ SZIN-tér Tehetségfejlesztő Mini Pilot projekt – 2015
A kutatás-alapú tanulásra építő projekt a különböző tudományok és a művészetek közötti kapcsolatokra épült.
Résztvevők: SNI diákok, diákmentor, gyógypedagógus, természettudományt tanító kollégák.
 
   
nemztehetspgrNemzeti Tehetség Program Programozás -túl a LEGO kockán – 2016/17
A tehetségműhely során elméleti és gyakorlati képzés a lego mindstorm education szoftverek használatáról, a programozás és az érzékelők különböző típusairól (ultrahangos, giro, szín és hang), 3 napos tábor
  Várostörténeti Séták – 2016/17
Budapest természetes és épített környezetének megismerése játékos feladatokkal + feldolgozó foglalkozás,  3 napos tábor Székesfehérvár, Gorsium és Majk nevezetességeinek felfedezésére
  Játsszuk el!  – 2016/17
A játékos tanulás komplex fejlesztő hatására épülő tehetségműhely SNI diákok bevonásával: dráma- és improvizációs játékok, színházi drámapedagógiai foglalkozások
  Játszani is engedd! – 2015/16
A játékos tanulás komplex fejlesztő hatására épülő tehetségműhely SNI diákok bevonásával: társasjátékkör, városismereti kör, 3 napos táborban társasjátékok készítése
  Az alkotás öröme – 2015/16
Tehetségműhely keretében irodalmi művek olvasása, megbeszélése, elemzése, színházi és múzeumi élmények feldolgozása, írókkal való találkozás, saját művek létrehozása, alkotótábor, kiadvány
  fényKÉPezők – 2015/16
Tehetségműhely keretében elméleti és gyakorlati képzés a digitális fényképezőgép és a képfeldolgozó szoftverek használatáról, a fotózás különböző típusairól (tárgy-, sajtó-, portréfotók, utcai és stúdiófotózás), alkotótábor, kiállítás a kész művekből. 
  Fény és élővilág – Erdei Iskola – 2015
Az élő rendszerek és az élettelen környezet kapcsolatának vizsgálata a kutatás-alapú tanulás módszereivel, a Fény Nemzetközi Éve alkalmából a fénynek a földi ökoszisztémákra gyakorolt hatásának kutatása
  Népi kulturális értékek és okostelefonos alkalmazások Palócföldön – 2014
Ismerkedés a helyi hagyományokkal, kulturális szokásokkal, az épített kulturális örökséggel, majd azok feldolgozása mobil (okostelefonos és tabletes) alkalmazással.
  Népi kulturális értékek és okostelefonos alkalmazások az Őrségben – 2014
Ismerkedés a helyi hagyományokkal, kulturális szokásokkal, az épített kulturális örökséggel, majd azok feldolgozása mobil (okostelefonos és tabletes) alkalmazással.
  21. századi falukutatás –  múlt és jelen a Bakonyban – 2013
A magyar vidék életmód- és településtörténetének megismerése, feldolgozása 
  Zánkaland – tűz és víz között – 2013
Természettudományos kirándulás: ismerkedés a Balaton-felvidék természeti és építészeti értékeivel, az élő és élettelen környezet vizsgálata. 
  Budapest az élő város – természettudományos szemmel – 2013
Városi Iskola 
  „ÁBEL A NAGYVÁROSBAN” – 2013
Budapesti városismereti tábor egy sepsiszentgyörgyi iskola diákjaival 
  „Azért vagyunk a világon, hogy otthon legyünk benne” – 2013
Művészeti tábor Sepsiszentgyörgyön a helyi iskola diákjaival  
  Vulkánok völgyében – Erdei Iskola – 2013
Az élő rendszerek és az élettelen környezet kapcsolatának vizsgálata a kutatás-alapú tanulás módszereivel  
  Hő a hétköznapokban – 2012-2013
Természettudomány szakkör: a hő hatása az élő és élettelen környezetre
  Tudomány és technika a mindennapokban: Lég-kör – 2011-2012
Természettudomány szakkör: az éghajlat és az időjárás, a nap- és szélenergia, a légszennyezés és  az élő környezetre gyakorolt hatásuk 
   
fszk_logoFogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú nKft. Egyedül nem megy! – 2016/2017
SNI diákok egyéni és csoportos mentorálása
Mentálhigiénés szülőcsoport autista fiatalt nevelő szülőknek szakemberek bevonásával
Akkreditált tantestületi képzés „Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel, sajátos nevelési igénnyel küzdő, és hátrányos helyzetű tanulókkal való foglalkozás módszertana” címmel
Érzékenyítő foglalkozás a bejövő évfolyam diákjainak és szüleiknek az iskolai bántalmazás megelőzése témakörben
Workshop: az iskolai bántalmazás megelőzése kortárs segítők és szakértők bevonásával
Disszeminációs workshop integráló iskoláknak
Kapcsolda – integrált, egyenlő esélyű hozzáférést nyújtó egész napos szabadidős program, a többségi diákok felkészítése
  Együtt könnyebb! – 2015/16
SNI diákok egyéni és csoportos mentorálása
Mentálhigiénés szülőcsoport autista fiatalt nevelő szülőknek szakemberek bevonásával.
Tanárok részvétele autizmus-specifikus továbbképzésen
Érzékenyítő foglalkozás a bejövő évfolyam diákjainak és szüleiknek.
Disszeminációs workshop integráló iskoláknak.
Kapcsolda – integrált, egyenlő esélyű hozzáférést nyújtó egész napos szabadidős program, a többségi diákok felkészítése.
  Add a kezed! – 2014-2015
SNI diákok egyéni és csoportos mentorálása
Szülőcsoportos foglalkozások
Gyógypedagógiai és pszichológiai esetmegbeszélések tanároknak
Disszeminációs workshop integráló iskoláknak
Kapcsolda – integrált, egyenlő esélyű hozzáférést nyújtó egész napos szabadidős program, a többségi diákok felkészítése
Krízisek közt táncolók – 2013-2014
Szülőklub foglalkozások.
Párterápia, családkonzultáció, mediációs ülés, tanácsadás.
Biblio-terápia – szakirodalom beszerzése, kölcsönzése.
  Autizmus-specifikus nevelés és oktatás támogatása – 2012-2013
Konzorciumi projektünkben tanárainkat, a diákokat és szülőket az Autizmus Alapítvány szakértője mentorálta, két kollégánk szakirányú továbbképzésen vett részt, és elkészült az iskola autizmus stratégiája
   
ferencvaros-cimerFerencvárosi Önkormányzat Nagy Durranás – Biciklivel a Fertő tó körül – 2014
Egészségre nevelő, szabadidős, tömegsport jellegű közösségi programunk során a Fertő tavat kerülte meg 3 nap alatt 50 diákunk és 10 tanárunk.  

 

További pályázati hírek >>

Oldalunk használatához cookie-k szükségesek. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a cookie-k használatát, vagy zárja be az oldalt. További információk

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal cookie-kat használ. A cookie-kat letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a cookie-k használatát.

Bezár