Fontos információk az ebédrendeléssel kapcsolatban
Kedves Szülők! Kedves Diákok!
A szeptember 15-ei hétre és azt követően az alábbiak szerint lesz lehetőség ebédet rendelni.
A legfontosabb teendők:
- Az alábbi részletes szövegben látható számlaszámra a megfelelő összeget átutalni. (Javasoljuk, hogy négy hétre előre utaljanak.)
- A kártya felvétele a Poliház első emeletén. (Aki még nem kapta meg.)
- Bejelentkezés az internetes felületre és ebédrendelés.
Csak az tud ebédet rendelni, akinek jóváírták az átutalt összeget! Csak az tud ebédelni, aki hozza magával kártyáját.
Részletesebben a teendők:
- Ebédet rendelni a http://izland2008.hu/poli felület használatával lehet. A felületet csak regisztrált felhasználók vehetik igénybe. A regisztráció a diák kezdeményezésére a Poliház I. 117. szobájában történik Nagy Alice Zita kollégánknál. A regisztráció során a rendszerben rögzítésre kerül egy e-mail cím, mely felhasználói névként funkciónál a felületre való belépéskor, illetve az e-mail címhez rendelten a diák kap egy chipkártyát.
- A belépéshez szükséges jelszót az elfelejtett jelszó funkcióval kell kérni. Bizonyos esetekben a jelszó a megadott e-mailre automatikusan kiküldésre kerül, ilyen esetben természetesen már nem kell újat kérni. A kapott jelszó a „Saját adatok/Jelszó módosítás” funkcióval módosítható.
- Ebédrendelést a kártyához tartozó egyenleg mértékéig lehet csak leadni, ezért kérjük, hogy első lépésként a szülők töltsék fel a diák kártyájához tartozó egyenleget a GastroTom Bt. alábbi bankszámlájára való utalással:
10701331-44516707-51200002 (CIB Bank )
A közleményben mindenkor kérjük feltüntetni a tanuló nevét (mindkét keresztnév, ha van) és osztályának nevét.
Az utalás összege és gyakorisága tetszőleges, de javasolt figyelembe venni az ebéd egységárát (egy ebéd ára: 610 forint) és annak többszörösét utalni. Az utalás összege 48 órán belül jelenik meg a diáknál elkölthető egyenlegként.
- Étkezéstérítési díj támogatásban részesülő tanulóinknak a támogatás összegét az adott hónapban elfogyasztott adagok alapján a következő hónapban írjuk jóvá. A jóváírt összeg növeli az elkölthető egyenleget.
- Az egyenleg feltöltése után a rendszer által felkínált étlapról a kívánt menü könnyedén összeállítható, később módosítható vagy lemondható. Rendelni a feltöltött összeg erejéig a zöld háttérben megjelenő ételekből való választással lehet (egyetlen kattintás a kiválasztott ételre), a vörösesbarna háttérrel megjelenőkre rendelést a rendszer már nem fogad el.
- Rendelést leadni, módosítani vagy törölni mindig az előző munkanap délelőtt 10:00 óráig lehet, mely hétfő esetében péntek 10:00 órát jelent. 10:00 órakor a rendszer automatikusan véglegesíti az addig felvitt információkat, további módosításra nincs lehetőség.
- A megadott időpontban a rendszerben rögzített megrendelés kiszállításra kerül. A regisztrációkor kapott kártya „ebédjegyként” funkcionál, ezért a megrendelés beazonosításához a diáknak a kártyát minden alkalommal magával kell vinnie az ebédlőbe.
- A chipkártyát első alkalommal térítésmentesen kapják a diákok, elvesztés esetén a pótkártyáért már térítési díjat kell fizetni. Az iskolával való jogviszony megszűnésekor a kártyát vissza kell szolgáltatni, vagy amennyiben az idő közben elveszett, meg kell fizetni a térítési díjat.
A fentieket összefoglalva a következő heti ebéd megrendeléséhez a legfontosabb teendők az alábbiak:
- Egyenlegfeltöltés: utalás MA a megadott számlára, közleményben a diák nevével és osztályával
- Regisztráció a Poliház I. 117 szobában – annak, aki még nem tette meg, de szeretné igénybe venni az étkezést
- Ebédrendelés leadása – hétfőre péntek 10 óráig, keddre hétfő 10 óráig, stb. …
Ha a fentiek után maradna még tisztázatlan kérdés, akkor azokat a nagy.zita{kukac}poli,.hu címre kérjük elküldeni.